Grup, Türkiye’de yedi yıl evvel 250 milyon dolarlık yatırımla hayata geçirdiği Bodrum Six Senses Kaplankaya’da Six Senses Hotels Resports & SPAs Üst Seviye Liderlik konferansı düzenledi. Aktifliğe katılan Six Senses Hotels Resorts & Spas CEO’su Neil Jacobs, Hürriyet’in sorularını yanıtladı.
‘ALTYAPI YATIRIMI GEREKİYOR’
Bu dönem Bodrum’da lüks otellerin dolulukta pazar hissesi kaybettiğini fakat Six Senses Kaplankaya’nın doluluk oranını geçen yıla nazaran yüzde 30 artırdığını belirten Jacobs, Türkiye’deki potansiyeli kıymetlendirdi. Jacobs, “Türkiye’de turizm kesimin gerçek potansiyelinin tam manasıyla kullanılabilmesi için altyapıya daima yatırım yapılması, dijital dönüşüme ve sürdürülebilir turizm teşebbüslerine odaklanılması gerekiyor. Türkiye, aktüel trendleri benimseyerek, hizmet standartlarını güzelleştirerek ve turizm tecrübesinin kıymetini artıran niş pazarlara odaklanarak turizm stratejisini daha da üst taşıma fırsatına sahip. Gelecek potansiyelinin, umut verici olduğunu düşünüyorum” dedi.
‘50 TATİL KÖYÜNE ULAŞACAK’
Six Senses’in yüksek gelirli konuklara hitap ettiğini belirten Jacobs, yeni yatırımlarını şöyle anlattı: “Six Senses, önümüzdeki beş yıl içinde mevcut resort sayısını iki katına çıkararak dünya genelinde 50 tatil köyüne ulaşmayı hedefliyor. Londra, Roma ve Bangkok üzere kent merkezlerinde yeni projeler başlatıyoruz. Six Senses Places ismiyle markalı konutlar ve kentsel wellness kulüplerine özel bir odaklanma kelam konusu.”